پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215541
ذوبي ها قهرمان سوپرجام شدند
تاریخ انتشار : 1395/04/30 07:41:34
نمایش : 1695
ديدار تيم‌هاي استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در طول 90 دقيقه با تساوي به پايان رسيد اما در وقت‌هاي اضافه ذوبي‌ها با نتيجه 4 بر 2 پيروز و قهرمان شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سوپرجام فوتبال ايران بين استقلال خوزستان ( قهرمان ليگ برتر) و ذوب آهن اصفهان( قهرمان جام حذفي) از ساعت 20 و 45 دقيقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور 2500 تماشاگر آغاز شد و در نهايت بازي با نتيجه مساوي 2 بر 2 در طول 90 دقيقه به پايان رسيد تا اين ديدار همچنان ادامه پيدا کند و به وقت‌هاي اضافه کشيد ه شود. در نهايت در وقت‌هاي اضافه بازي با نتيجه 4 بر 2 به سود ذوب آهن به پايان رسيد. تا شاگردان گل‌محمدي بازي باخته را با پيروزي پشت سر بگذارند و اولين جام فصل را بگيرند.

در دقيقه 25 مرتضي تبريزي يک فرصت عالي گلزني براي ذوب آهن را از دست داد و توپ را از داخل محوطه شش قدم به بالاي دروازه استقلال خوزستان زد.

در دقيقه 34 هم ياسر فيضي مهاجم ذوب آهن فرصت گلزني ديگري را از دست داد و ضربه او با اختلاف اندکي از کنار دروازه استقلال خوزستان به بيرون رفت.

در دقيقه 36 مسابقه تکل خشن بازيکن استقلال خوزستان باعث اعتراض گل‌محمدي سرمربي ذوب آهن به داور و بازيکنان حريف شد.

در دقيقه 39 اين اتفاق برعکس شد و تکل بازيکن ذوب روي بازيکن استقلال خوزستان باعث اعتراض مربيان استقلال خوزستان شد.

پنالتي و گل استقلال خوزستان: در دقيقه 40 شوت بازيکن استقلال خوزستان به دست محمدزاده بازيکن ذوب آهن در محوطه جريمه شد تا داور اعلام پنالتي کندو اين ضربه را رشيد مظاهري دروازه‌بان ذوب آهن ابتدا مهار کرد و توپ برگشتي را هم بازيکنان استقلال خوزستان به بيرون زدند. با اين حال کمک داور اعتقاد به تکرار ضربه پنالتي داشت که باعث اعتراض شديد بازيکنان ذوب آهن شد. ويشگاهي کمک داوري که چنين پرچمي زد آخرين بازي‌اش است و بعد از اين مسابقه از دنياي داوري خداحافظي مي‌کند. ضربه تکراري را ميثم دورقي تبديل به گل کرد.

بعد از گل هم بازيکنان ذوب آهن و گل‌محمدي همچنان به کمک داور معترض بودند.

نيمه دوم:

ذوب آهن بازي را نيمه دوم را هجومي آغاز کرد اما بازهم اين استقلال خوزستان بود که به گل رسيد.

گل دوم استقلال خوزستان: در دقيقه 52 رحيم زهيوي با يک ضربه سر گل دوم استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

گل اول ذوب آهن: در دقيقه 68 مرتضي تبريزي با يک ضربه سر زيبا گل اول ذوب آهن را به ثمر رساند.

گل دوم ذوب آهن: در دقيقه 74 ضربه کرنر ارسالي روي سر ياسر فيضي فرود آمد که او هم اين توپ را تبديل به گل مساوي تيمش کرد.

نيمه اول وقت‌هاي اضافه:

پنالتي و گل سوم ذوب آهن: در دقيقه 93 داور به سود ذوب آهن اعلام پنالتي کرد که مهدي مهدي پور اين ضربه را تبديل به گل سوم ذوب آهن کرد.

نيمه دوم وقت‌هاي اضافه:

در اين نيمه ذوب‌آهن سعي در کنترل بازي و حفظ نتيجه داشت و چشم به ضد حملات دوخت.

پنالتي و گل چهارم ذوب آهن: در دقيقه 113 دروازه‌بان استقلال خوزستان روي مهاجم ذوب آهن مرتکب خطاي پنالتي شد. بعد از اين پنالتي گلر استقلال خوزستان اخراج شد و يکي از بازيکنان درون دروازه قرار گرفت.

ذوب آهن انتقام شکست آخرين بازي فصل مقابل استقلال خوزستان را گرفت و به مقام قهرماني رسيد ذوب آهن اگر در ليگ برتر استقلال خوزستان را شکست مي‌داد پرسپوليس قهرمان ليگ مي‌شد اما در آن بازي 2 بر صفر شکست خورد.

سيدرضا مهدي داور مسابقه به دانيال ماهيني، عقيل کعبي و گودرز داودي از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

داور در دقيقه 113 گودرز داودي دروازه‌بان استقلال خوزستان را اخراج کرد.

اين بازي با توافق استقلال خوزستان در اصفهان و ميزباني ذوب آهن برگزار شد.

ترکيب ذوب آهن:

رشيد مظاهري، محمدنژاد مهدي، وحيد محمدزاده، دانيال اسماعيلي، مهرداد قنبري، محمد ستاري( از دقيقه 57 محمدررضا حسيني)، مهدي رجب زاده( از دقيقه 55 محمدرضا عباسي)،مهدي مهدي پور،احسان پهلوان، مرتضي تبريزي، ياسر فيضي( از دقيقه 105 بنگستون)

سرمربي: يحيي گل محمدي

 

ترکيب استقلال خوزستان:

گودرز داوودي، محمد طيبي، عزت الله پورقاز( از دقيقه 96 حسين بهرامي)،  دانيال ماهيني( از دقيقه 27 جلال عبدي)، ميثم دورقي، عقيل کعبي،فرشادسالاروند،  فرشاد جانفزا، مهدي مؤمني( از دقيقه 70 علي اصغر عاشوري) و حسن بيت سعيد و رحيم زهيوي

سرمربي: سيد سيروس پورموسوي

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html